provar blocket

Har varit där inne så många gånger och tittat på annonser och själv varit sugen på att investera i något. Så kom jag ju som sagt på idén för någon vecka sedan att jag skulle rensa ur garderoben och lägga in litegrann där själv! Så det är vad jag har pysslat med ända sedan jag kom hem vid fyratiden :) Så om två timmar ligger de förhoppningsvis där ute och blir eftertraktat ;) Haha nejdå, men det vore roligt om jag lyckades sälja plaggen. Det är inga som jag bara tagit på måfå utan det är finare kläder som jag inte har haft tillfälle till att använda bara.



Från vänster: Klänning från HM, Smalrandig skjortklänning från Carlings (Saints & Mortals) och en småmönstrad tunn tunika med mjuk krage och band i midjan från Monki. Allihopa säljer jag för 200 kr styck.



Från vänster: Cheap Monday-jeans i originalblå med stretch. Fornarina med slitnare partier i lös passform, lågt skurna. Cheap Monday i mattare blå med orangea/brons sömmar, lägre skurna än vanliga Cheap Monday. Denimblåa Cheap Monday, väl använda vilket gett snygga slitningar.

Vill ni veta mer om plaggen jag har lagt ut är det bara att höra av er. Har även andra plagg som jag kan tänka mig att sälja, vill ni att jag ska visa dom? Säg isåfall gärna till :)

Jag skippar hockeyträningen ikväll, trots att det är den absolut sista för säsongen. Det är lusten som tryter ikväll, vanligtvis brukar jag bita ihop när inte träningslusten finns där och köra på ändå men just nu är det för många faktorer som spelar in att jag inte orkar. Kanske att jag tar en sväng på gymmet och kör några övningar till golfen, jag känner att jag har större inspiration till det eftersom att golfsäsongen snart är här :) Sen ska jag fortsätta i samma spår som gårdagen med att bara njuta av ledigheten som jag har nu under kvällarna framöver! Jag blev överlycklig när mamma kom hem, hon hade nämligen med sig Annika Sörenstams självbiografi om sin golf "Golf på Annikas sätt" heter den :) Så nu när jag lagomt har läst ut Tigers bok så fortsätter jag med denna. Det blir nog till att lusläsa den efter gymmet, hihi! ;) Funderar på om jag inte banne mig ska ta och leta reda på hennes mailadress också....? Hörs folket! Lägger ut blocket-annonserna senare för de som är vidare intresserad :)