Nästan-bilder!!

Det kommer komma upp bilder inom kort på allt som händer här under de kommande två dagarna, för då vet jag att vi har mycket att göra! Just nu orkar jag inte, jag ska släcka här och låta både mig och min rumskompis Rahel sova... :) NU MÅR JAG BRA OCH JAG LÄNGTAR TILL KALIFORNIEN! Det här vet jag kommer bli ett underbart år, vändningen har äntligen kommit och jag är helt overwhelmed (vet inte ordet på svenska, ha ha...) Exalterad kanske skulle funka bra. :D Nu kör jag så det ryker, att gräva ner sig är som att ge upp. Och jag ger inte upp i första taget?!?!

Godnatt med er, ni kan förvänta er en bildbomb härifrån Norwich University på allt och alla!
Pussar och kramar <3

#1 - Matilda flyttar till USA

Im sooooooooooooooo happy for you :)See you soon!! Ha en bra flygresa imorgon:)

#2 - Fam Ståhl.

Vad glad vi blir Stina när vi får läsa att det känns bättre. Ett stort steg åt rätt riktning :)

Häärligt gumman. Nu har du resan och mötet med Mary och familjen att tänka på. Fokusera dig på det du mår bra av. Gällande Linus och hans äventyr på båten så gör han nog lite som du Stina, tror att han ska till Kreta en vecka när det gäller planering och packning :-) Ja, ni ungdommar ni är roliga ni. Men det ni kommer att gå igenom nu kommer att göra er gott i framtiden. Tro mig. Många pussar o kramar från din bonusfamilj ;)

#3 - Matilda flyttar till USA

sv: Åh vad glad jag blir!! Vi kommer få det så jäkla bra!! Åh vad mysigt om vi åker till Santa Barbara tillsammans :) Saknar och längtar till dig!! Vi ses ju om 6 dagar typ :) PUSS

#4 - charro

härligt härligt stina!!vad glad jag blir att läsa att du fått nya tag=)

jag visste att det skulle vända till slut...ser framemot bilderna!!

STOR JÄTTEKRAM från mej=)

#5 - Anonym

#6 - mamma o pappa

Vilka fantastiska supportrar du har som hejar på dej och vill att du ska klara det här! Vi är otroligt glada och tacksamma för detta!

Snart kommer Matilda och jag vet att ni får det hur bra som helst.. Pussar o kramar från mamma o pappa

#7 - Elin Hansson

Klart du klarar det här Stina! Jag kan tänka mig att du har det jobbigt nu när du är oviss om allt, men så fort du kommer in i rutiner kommer du ha så jävla roligt, och jag tror du vet det innerst inne också. Det här är väl något du har velat göra i hela ditt liv, inte ska du väl ge upp nu? Tänk på alla oss här hemma som är så avundsjuka på dig :D När du kommer hem kommer du ha en ryggsäck full med upplevelser som andra bara kan drömma om, och du kommer verkligen inte ångra dig då. Det handlar bara om tid, (som jag brukar tänka på fysträningarna...) och ta vara på den. Jag vet att du kan, och jag håller tummarna för dig! Jag är sjukt imponerad att du har gjort det här valet, och jag tycker du ska vara STOLT att du har tagit det här stora steget! Stor stöttande kram

#8 - Mattias

Låter bra Stina. Själv fick jag veta att jag har antagligen avresedatum den 3 september så det är nog ett tag tills vi ses. ..